
נושא זה בוחן את האפשרויות הזמינות למכירה מקוונת.
האפשרויות כוללות פתיחת חנות מסחר אלקטרוני בפלטפורמה מבוססת, מכירת מוצרים בשוק או בדף מדיה חברתית, או מכירה סיטונאית לקמעונאים.
להלן כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר למכירה מקוונת:
1) Etsy הוא שוק הכולל מוצרים בעבודת יד ומוצרי וינטג'.
2) Ebay הוא שוק נוסף המתמקד בפריטים חדשים ויש לו מדיניות ברורה לקנייה ומכירה של פריטים.
3) Facebook Marketplace היא אפשרות מצוינת עבור קונים למצוא פריטים חדשים באופן מקומי.
4) אמזון היא קמעונאית המסחר האלקטרוני הגדולה בעולם, אז אם אתה מחפש יותר נראות מכל אפשרות אחרת ברשימה זו, זו תהיה האפשרות הטובה ביותר שלך.
המדריך האולטימטיבי למכירה באינטרנט
כיום, אנשים מעדיפים לקנות מוצרים באינטרנט כי זה נוח יותר וחוסך זמן. הרבה אנשים פותחים חנות משלהם כדי למכור דברים שהם אוהבים או מייצרים. אתה יכול להתחיל עם אתר אינטרנט וכמה מוצרים אם אתה לא רוצה להשקיע בחנות פיזית.

תזדקק לחנות מקוונת אם תרצה למכור את הסחורה שלך באינטרנט. תמיד ישנן אפשרויות רבות ושונות וכדאי להחליט איזו מהן מתאימה ביותר לצרכים שלך. תצטרך זמן כדי ללמוד איך כל אחד מהם עובד, אבל זה לא קשה מכיוון שיש הרבה הדרכות באינטרנט שיכולות לעזור לך להתחיל. אני ממליץ לך לבדוק את כל האפשרויות לפני שתחליט על אחת, שכן חלקן עשויות להיות טובות יותר מאחרות בהתאם לצרכים הספציפיים שלך כגון תקציב התחלתי, סוג מוצר, שיטות תשלום וכו'.
הקדמה: עתיד המסחר האלקטרוני הוא קניות מקוונות
קניות מקוונות הן העתיד של המסחר האלקטרוני. הוא הפך לפופולרי כל כך עד שהוא עקף את חנויות הלבנים והמרגמות המסורתיות. כמה סיבות שתורמות לפופולריות שלה הן הנוחות, המגוון וההנחות.
קניות באינטרנט מספקות גם את הנוחות. אינך צריך לצאת מגדרו כדי לרכוש פריט; כל מה שאתה צריך זה מחשב עם חיבור לאינטרנט. החנויות המקוונות פתוחות 24/7 וישנן אפשרויות רבות ושונות לתעריפי משלוח, מה שמקל על הקונים למצוא אחד שמתאים לצרכיהם. קניות מקוונות מספקות גם נוחות טובה יותר מכיוון שאתה יכול לקנות פריטים בכל שעה ביום ובלילה מבלי שתצטרך לדאוג לגבי החמצת שעות או זמני סגירה כמו בחנויות מסורתיות. קניות מקוונות מספקות גם את הנוחות מכיוון שאין בעיות במציאת מוצרים בחנות בגלל חוסר

למה אתה צריך להתחיל למכור באינטרנט עכשיו
יש אנשים שמציינים את הסיכונים של תעשיית המסחר האלקטרוני, וזה חשש ראוי. עם זאת, ניתן למזער סיכונים אלה על ידי ביצוע הצעדים הנכונים. הצעד הראשון הוא לעשות מחקר ולהבין את השוק והלקוחות שלך. השלב השני הוא לזהות את המטרות שלך ומה אתה רוצה להשיג על ידי התחלה מקוונת. שלב שלישי הוא להגדיר אסטרטגיית שיווק טובה, למשוך לקוחות נוספים ולהשאיר אותם חוזרים.
הגדרת החנות המקוונת החדשה שלך עם Magento או Shopify
כאשר אתה מקים חנות מקוונת, זה יכול להיות די מבלבל לבחור בין Magento ו- Shopify. הסיבה לכך היא שהן שתיים מפלטפורמות התוכנות הפופולריות ביותר למסחר אלקטרוני הקיימות כיום.
הבדל מכריע בין Magento ל- Shopify הוא שמג'נטו הוא קוד פתוח. זה אומר שאתה יכול להתאים אישית את הפלטפורמה כך שתתאים לצרכים שלך. החיסרון הוא שזה גם אומר שתזדקק למומחיות טכנית על מנת לעשות זאת מכיוון שלמג'נטו יש עקומת למידה גבוהה.
Shopify, לעומת זאת, מספקת פתרון הכל-ב-אחד עם עקומת למידה נמוכה יחסית עבור אנשים ראשונים שלא רוצים לבנות פלטפורמת מסחר אלקטרוני משלהם מאפס, כי היא מספקת את כל מה שהם צריכים כדי להתחיל את החנות המקוונת שלהם.
איך להתחיל למכור ב-Etsy או באמזון או באיביי או ב-Etsy
אולי שמעתם על אנשים שמרוויחים כסף על ידי מכירת דברים ב- Etsy, Amazon, eBay או Etsy. כל אלה הם מקומות שוק שבהם אנשים יכולים למצוא קונים למוצרים שלהם.
הרבה אנשים מחפשים דרכים להרוויח כסף באינטרנט. אם תהיתם איך להתחיל למכור באמזון, Etsy או eBay אז המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.
במאמר זה נלמד אותך איך להתחיל למכור באמזון, אטסי או איביי ואפילו נעזור לך להחליט איזה מהם הכי מתאים לך!
חלק 1: מכירה באמזון 101
חלק 2: מכירה ב-Etsy 201
חלק 3: מכירה ב-eBay 301